Després de visitar Sitges i Gironella, Igualada va acollir el passat dissabte 14 de juliol la 3a trobada d’instagramers que organitza la Diputació de Barcelona a través de la seva marca turística “Barcelona és molt més” conjuntament amb el territori, en aquest cas el Consell Comarcal de l’Anoia i l’Ajuntament d’Igualada.
Aquestes trobades són algunes de les accions organitzades per la Gerència de Serveis de Turisme de la Diputació de Barcelona per dinamitzar la comunitat d’instagramers de “Barcelona és molt més”. Una comunitat molt activa i compromesa amb el territori i la seva promoció a les xarxes socials.
L’exemple és l’èxit d’aquesta convocatòria que fins i tot ha desbordat les previsions i en poques hores van sumar els més de 140 instagramers que van participar i que en total acumulen 410.000 seguidors, una important audiència potencial que descobrirà amb les fotografies etiquetades que Igualada és molt més.
La Trobada d’instagramers #IgualadaÉsMoltMés és una de les accions de l’Any del Turisme Cultural que vol posicionar la cultura com a eix clau de diferenciació de la destinació tant a nivell local com internacional amb esdeveniments singulars i amb capacitat d’atracció, com és aquest cas l’European Balloon Festival.
Els participants van poder gaudir, a més de les activitats de l’European Balloon Festival amb el vol de competició i el Night Glow; d’un berenar de benvinguda al restaurant Somiatruites, d’una visita pel barri del REC i el Museu de cal Granotes, van poder passejar pel centre de ciutat i visitar els principals atractius i gaudir de la Cercavila de gegants amb motiu del 75è aniversari dels Gegants de la Ciutat i dels Nanos Nen i Nena, que es van estrenar l'any 1943.
Totes les imatges que es van generar i es generin de la jornada es poden veure amb l’etiqueta #IgualadaÉsmoltmés
Last modified: 17 de juliol de 2018