L’ens comarcal ha fet les gestions oportunes per a fer el pagament quan correspon, mentre continua el procés de relleu al capdavant de l’àrea d’Intervenció
El govern del Consell Comarcal de l’Anoia ha assolit aquest dilluns una solució que ha de permetre el pagament de les nòmines al seu personal amb total normalitat en temps i forma. Se supera, d’aquesta manera, l’obstacle burocràtic que ha suposat pel funcionament ordinari de la institució la coincidència de la marxa voluntària de l’interventor amb la baixa mèdica del secretari.
Xavier Boquete, president de l’ens comarcal, explica que “un cop fetes les consultes i gestions oportunes, podrem ordenar els pagaments de les nòmines mitjançant un decret excepcional de Presidència, que fins aquest dilluns no s’ha trobat la fórmula perquè sigui vàlid” i afegeix que “ens trobem, al mateix temps, immersos en el procés que permetrà designar una nova persona al càrrec de la Intervenció i, per tant, a partir dels propers dies recuperarem la plena normalitat en la totalitat de la institució”.
El vicepresident primer, Jordi Cuadras, valora la resolució del tema i les gestions fetes per l’equip de govern i entén “els inconvenients i la inquietud que ha suposat aquest fet pels treballadors i treballadores del Consell Comarcal de l’Anoia, que fan un servei imprescindible a la nostra comarca”. Apunta que “des del govern hem afrontat aquesta qüestió amb la màxima dedicació i responsabilitat; ha estat una tasca molt complexa que hem entomat i hem solucionat perquè les nòmines s’abonin al moment que toca”.
El govern del Consell Comarcal ja ha traslladat aquesta solució als representants dels treballadors i també ha convocat una Junta de Portaveus per informar els grups polítics, així com una reunió amb tots els treballadors i treballadores de l’ens.
Last modified: 24 d'octubre de 2022