Aquesta iniciativa, que ha comptat amb l’assistència d’una trentena de persones, ha tingut també el suport de la Diputació de Barcelona
Sota el títol “Ser o no ser digital?”, el departament de Benestar Social i Atenció a la Ciutadania de del Consell Comarcal de l’Anoia ha organitzat recentment diferents formacions adreçades a la població resident als municipis de la Torre de Claramunt, Copons, Cabrera d’Anoia i El Bruc.
S’han fet quatre formacions d’una hora de durada cadascuna i s’han abordat els continguts bàsics per a poder comunicar-se i interactuar digitalment amb l’Administració. Aspectes com la navegació i cerca d’informació, els arxius digitals, la identificació digital o els tràmits electrònics han estat els continguts que s’han treballat al llarg de les sessions. La professora ha impartit els cursos amb el suport dels telèfons mòbils de les persones assistents, un dispositiu que cada vegada és més necessari per a la realització de tràmits i gestions telemàtiques.
La vicepresidenta del Consell Comarcal responsable de l’àrea de Serveis a les Persones, Carme Zaragoza, apunta que “la societat actual tendeix ràpidament cap a la digitalització dels tràmits i gestions més habituals i, per això, des del Consell impulsem diferents iniciatives, com és aquesta, que ajuden a fer que cap ciutadà o ciutadana de l’Anoia quedi al marge de l’avenç de la societat per manca de coneixements en aquest àmbit”.
Aquesta actuació, que ha comptat amb l’assistència d’una trentena de persones, ha tingut també el suport de la Diputació de Barcelona.
Last modified: 13 de desembre de 2021