Activitats administratives en la relació amb el client
Objectius
L'objectiu del curs és capacitar l'alumnat per realitzar les operacions de recepció i suport a la gestió administrativa derivada de les relacions amb el públic o client, intern o extern, amb qualitat de servei, dins del seu àmbit d'actuació i responsabilitat, utilitzant els mitjans informàtics i telemàtics, i en cas necessari, una llengua estrangera, i aplicant els procediments interns i la normativa vigent.
Continguts
- Rebre i processar les comunicacions internes i externes.
- Realitzar les gestions administratives del procés comercial.
- Introduir dades i textos en terminals informàtics en condicions de seguretat, qualitat i eficiència.
- Gestionar l'arxiu en suport convencional i informàtic.
- Comunicar-se en una llengua estrangera amb un nivell d'usuari independent llindar B1 (equivalent a intermedi) en les activitats de gestió administrativa en relació amb el client.
- Fer servir aplicacions ofimàtiques en la gestió de la informació i la documentació.
Requisits d'accés
- Tenir els coneixements formatius o professionals suficients que permetin cursar amb aprofitament la formació.
- Disposar d'alguna de les següents titulacions:
- Títol d'educació secundària obligatòria (ESO).
- Certificat de professionalitat de nivell 2.
- Certificat de professionalitat de nivell 1 de la mateixa família i àrea professional.
- Acomplir requisit d'accés als cicles formatius de grau mig, o haver superat les corresponents proves d'accés.
- Tenir superada la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys i/o 45 anys.
Duració: 845 hores
Data inici curs: 8 de gener de 2025
Data fi de curs: 17 de setembre de 2025
Adreça: Avinguda Europa, 7-9
Preinscripció a la formació