Consell Comarcal de l'Anoia · Plaça de Sant. Miquel, 5 · 08700 Igualada · Tel. 93 805 15 85

Portal de l’empleat

Activitats administratives en la relació amb el client

Objectius

L'objectiu del curs és capacitar l'alumnat per realitzar les operacions de recepció i suport a la gestió administrativa derivada de les relacions amb el públic o client, intern o extern, amb qualitat de servei, dins del seu àmbit d'actuació i responsabilitat, utilitzant els mitjans informàtics i telemàtics, i en cas necessari, una llengua estrangera, i aplicant els procediments interns i la normativa vigent.

Continguts

  • Rebre i processar les comunicacions internes i externes.
  • Realitzar les gestions administratives del procés comercial.
  • Introduir dades i textos en terminals informàtics en condicions de seguretat, qualitat i eficiència.
  • Gestionar l'arxiu en suport convencional i informàtic.
  • Comunicar-se en una llengua estrangera amb un nivell d'usuari independent llindar B1 (equivalent a intermedi) en les activitats de gestió administrativa en relació amb el client.
  • Fer servir aplicacions ofimàtiques en la gestió de la informació i la documentació.

Requisits d'accés

  • Tenir els coneixements formatius o professionals suficients que permetin cursar amb aprofitament la formació. 
  • Disposar d'alguna de les següents titulacions:
    • Títol d'educació secundària obligatòria (ESO).
    • Certificat de professionalitat de nivell 2.
    • Certificat de professionalitat de nivell 1 de la mateixa família i àrea professional.
    • Acomplir requisit d'accés als cicles formatius de grau mig, o haver superat les corresponents proves d'accés.
    • Tenir superada la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys i/o 45 anys.

Modalitat: ,

Format:

Destinataris:

Municipi:

Duració: 845 hores

Data inici curs: 8 de gener de 2025

Data fi de curs: 17 de setembre de 2025

Adreça: Avinguda Europa, 7-9

Preinscripció a la formació